|
|
|
Räikkönen anna mummollesi rahaa!
|
|
29.10.07 13:06
Räikkönen raottakoon kukkaron nyörejä (vierailija)
|
Räikkönen anna mummollesi rahaa!
Luin jostain lehdestä, oli varmaa iltapäivälehti, että Kimi Räikkösen mummo kävis mielellään formuloita kiertelemässä, mutta fyrkka ei riitä. Oon kyl tiennyt, et Kimi on rikas, mut tänää just oli, et se on neljänneks parhaiten palkattu urheilija. Voisit antaa Kimi mummolleski jonku lantin, ett pääsis kattoon sun skaboja!
|
|
29.10.07 19:06
ICH KOMME! (vierailija)
|
kyylhä
Räikkösen mumsehan oli tällä kaudella yhen kisan kattooskin. Olisko ollu Turkissa vai Italiassa.
|
|
29.10.07 20:18
kekkonen.p (vierailija)
|
mummolle:rahaa:kyllä antaako!?
Räikkönen raottakoon kukkaron nyörejä:Luin jostain lehdestä, oli varmaa iltapäivälehti, että Kimi Räikkösen mummo kävis mielellään formuloita kiertelemässä, mutta fyrkka ei riitä. Oon kyl tiennyt, et Kimi on rikas, mut tänää just oli, et se on neljänneks parhaiten palkattu urheilija. Voisit antaa Kimi mummolleski jonku lantin, ett pääsis kattoon sun skaboja!
Älä,poika höpötä ,kakkaa kyllä ton ikäsellä,eiköhän "don quotte"pidä,omista mummistasi huolta-vai -pdätkö,omistasi huolta -pätkääkää?on yleensa niin että ,joka tommosia puhuu:se ei ole mikään 6toisten huolehtia.Kyllä Kimi pitää omistaan huolen:Minä ainakin olen nähnyt mummmelin viimeksi Ferrarin KISIOISSA ! eiköhän ole viisainta,kun huolehit omista läheisistäsi:"quotte-Don"-muut arvosteliat-hankkikaa oma elämä! pk (vierailia)
|
|
29.10.07 20:45
gröön (vierailija)
|
Sellanen ku verottaja:)
Räikkönen raottakoon kukkaron nyörejä:Luin jostain lehdestä, oli varmaa iltapäivälehti, että Kimi Räikkösen mummo kävis mielellään formuloita kiertelemässä, mutta fyrkka ei riitä. Oon kyl tiennyt, et Kimi on rikas, mut tänää just oli, et se on neljänneks parhaiten palkattu urheilija. Voisit antaa Kimi mummolleski jonku lantin, ett pääsis kattoon sun skaboja!
Niin se Kimi ei oikein voi avoimesti antaa rahaa. Verottaja ei tykkää. Mummu joutuu kuseen tililtä yhtäkkiä löytyy miljoonia:)
|
|
30.10.07 18:33
f1fanittajaa (vierailija)
|
Mutta jos
jos kimi antaisi mummolleen lentolippuja + kisalippuja? Ei verottaja voisi noihin sanoa mitään...
|
|
30.10.07 20:31
raket85 (vierailija)
|
Haloo kuuleeko maa
Pitäkää huolta omista asiostanne.Varmaan luotettavia nuo kirjoitukset.
|
|
31.10.07 16:44
kekkkonen.p. (vierailija)
|
Ja Maa-Kuulee-etä sinä:hellou-täällä maa.
raket85:Räikkönen raottakoon kukkaron nyörejä:Luin jostain lehdestä, oli varmaa iltapäivälehti, että Kimi Räikkösen mummo kävis mielellään formuloita kiertelemässä, mutta fyrkka ei riitä. Oon kyl tiennyt, et Kimi on rikas, mut tänää just oli, et se on neljänneks parhaiten palkattu urheilija. Voisit antaa Kimi mummolleski jonku lantin, ett pääsis kattoon sun skaboja!
Olip Kimi vaikka rikkain omilla aviuillaan :on luonnon -lahjakkuuus,sekä hyvät managerit! olkaa iloisia ,älkää kateellisia ,sillä Kimi on aivan tavan ,ei todellakaan mkään kultalusikka suussa syntynyt vaan tavallisen perheen poika .joka,omilla ,tekemisellään nousi, Isäsnsä-Aitinsa tukemana-F1:den-mestariksi joka tällä Vuosisadalla on valtava saavutus,Vaikka-arvostusta tämä kansa eiei ole antanut vaan kimi,sitä kimi,tätätä....niinkö sano p-skaa on satanut,joka puolelta:Sannon kova-hermonen -TYYPPI !,,pk-pate.(vierailia)kojoottixmuut-hankkikaa oma elämä!
|
|
1.11.07 14:03
VILJO!!! (vierailija)
|
kekkkonen.p.:raket85:Räikkönen raottakoon kukkaron nyörejä:Luin jostain lehdestä, oli varmaa iltapäivälehti, että Kimi Räikkösen mummo kävis mielellään formuloita kiertelemässä, mutta fyrkka ei riitä. Oon kyl tiennyt, et Kimi on rikas, mut tänää just oli, et se on neljänneks parhaiten palkattu urheilija. Voisit antaa Kimi mummolleski jonku lantin, ett pääsis kattoon sun skaboja!
Olip Kimi vaikka rikkain omilla aviuillaan :on luonnon -lahjakkuuus,sekä hyvät managerit! olkaa iloisia ,älkää kateellisia ,sillä Kimi on aivan tavan ,ei todellakaan mkään kultalusikka suussa syntynyt vaan tavallisen perheen poika .joka,omilla ,tekemisellään nousi, Isäsnsä-Aitinsa tukemana-F1:den-mestariksi joka tällä Vuosisadalla on valtava saavutus,Vaikka-arvostusta tämä kansa eiei ole antanut vaan kimi,sitä kimi,tätätä....niinkö sano p-skaa on satanut,joka puolelta:Sannon kova-hermonen -TYYPPI !,,pk-pate.(vierailia)kojoottixmuut-hankkikaa oma elämä!
ei vitut mä repeen kokoajan tälle kirjottajalle :DD Pilkut sun muut oikeinkirjotus -säännöt päin persettä. Varmaa alakoulussa vielä tää jätkä.
|
|
1.11.07 16:08
Penasatalasis (vierailija)
|
todella
Tottahan K1m1n pitää tehdä niin miten keskustelupalstoilla käsketään. Rahojen sijoituskohteet joo netistä fiisaammilta ,todella.
Ja tyhmiin kysymyksiin pitäisi vielä vastata 100 kertaa päivässä.
On se vaan ihme ettei mitään järkevää keskustelua toimittajat jaksa vääntää. Luulisi jonkun reportteriparan jo tajuan et K1m1 saattaisi jopa jaksaa puhua muytaman minuutin jos jutut vaan olisi edes lähellä normaalia. Jatkuvasti vaan kysellään mitä mieltä K1m1 on savusilakoista tai uusimmasta peppumuodista. Jos ajaa f1 autoa niin ei kai se voi muuttaa ihmistä niin et jaksaisi olla vastaamassa mainitut sata kertaa päivässä tyhmiin kysymyksiin ja sitte saa lukea seuraavana päivänä miten lehdet muokkkaa sanoja.
Mutta onneksi on ! K1k1
|
|
2.11.07 10:00
joppppp (vierailija)
|
"ei vitut mä repeen kokoajan tälle kirjottajalle :DD Pilkut sun muut oikeinkirjotus -säännöt päin persettä. Varmaa alakoulussa vielä tää jätkä."
Mä kyllä veikkaisin , että kyseessä on ulkosuomalainen tms. Ja voisit ehkä itse myöskin keskittyä enemmän oikeinkirjoitukseesi. :-)
|
|
2.11.07 18:18
MAALLIKKO (vierailija)
|
MUMMULLE RAHAA
KIMI ON RIKAS ANNA SIIS MANIA MUMMOLLE!
|
|
3.11.07 13:10
pipi machen (vierailija)
|
joppppp:"ei vitut mä repeen kokoajan tälle kirjottajalle :DD Pilkut sun muut oikeinkirjotus -säännöt päin persettä. Varmaa alakoulussa vielä tää jätkä."
Mä kyllä veikkaisin , että kyseessä on ulkosuomalainen tms. Ja voisit ehkä itse myöskin keskittyä enemmän oikeinkirjoitukseesi. :-)
Eipä sullakaa näytä oikeinkirjotus säännöt oleva hanskassa. Jo yläkoulussa mun muistaakseni opetettiin, että pilkku tulee sanan perään esim. "Olen sitä mieltä, että et osaa oikeinkirjoitus sääntöjä" eikä "Olen sitä mieltä , että et osaa oikeinkirjoitus sääntöjä"
|
|
5.11.07 22:01
joopasjootakin (vierailija)
|
Ei männynnä vieläkään oikeinkirjoitus! RTFM!
pipi machen:joppppp:"ei vitut mä repeen kokoajan tälle kirjottajalle :DD Pilkut sun muut oikeinkirjotus -säännöt päin persettä. Varmaa alakoulussa vielä tää jätkä."
Eipä sullakaa näytä oikeinkirjotus säännöt oleva hanskassa. Jo yläkoulussa mun muistaakseni opetettiin, että pilkku tulee sanan perään esim. "Olen sitä mieltä, että et osaa oikeinkirjoitus sääntöjä" eikä "Olen sitä mieltä , että et osaa oikeinkirjoitus sääntöjä"
|
|
5.11.07 23:12
maikkari on syvältä (vierailija)
|
No oikeinkirjoitusko tässä nyt on se tärkein asia?
|
|
7.11.07 15:17
pipi machen (vierailija)
|
Musta oikeinkirjotussäännöt on sen verra oltava kunnossa, että tekstistä saa selvää.. Tosta ihme möngerryksestä ei saanu.
|
|
8.11.07 13:37
Don't ya (vierailija)
|
Kimihän voisi…
...antaa rahaa meille kaikille suomalaisille, niin kaikki olisi taas hyvin eikä kenenkään tarvitsisi olla näreissään Kimin rahoista.
|
|
8.11.07 21:53
mummolle taalereita - wah? (vierailija)
|
Siis watta fuk!
Ei niitä taalereita voi ihan moilasena ropautella all-a-round. Johan siinä verokoirat on luussa kiinni instant. Anyway, kyllä Kimin grand ma on bongattu formulageimeissä, joten lienee se fyrkkapuoli ihan bueno. Ja muutenkin; mitä fakkia se Gimin norsunluu kuuluu muille? Poika on omat krugerrandinsa haalinut ihan omin avuin.
|
|
9.11.07 02:11
string (vierailija)
|
|
|
9.11.07 13:47
JESS ! (vierailija)
|
Watta fuck.
Hyvä whatta fuck ! hyvä puukottaja! Etpä oo paljoakkaan muuttunut ! " Relaa ".
|
|
9.11.07 20:14
Eipä muuta (vierailija)
|
pipi machen:joppppp:"ei vitut mä repeen kokoajan tälle kirjottajalle :DD Pilkut sun muut oikeinkirjotus -säännöt päin persettä. Varmaa alakoulussa vielä tää jätkä."
Sana oikeinkirjoitussäännöt on kokonaisuudessaan yhdyssana!
|
|
13.11.07 19:59
joooo. (vierailija)
|
Räikkönen anna mommollesi rahaa
Sinä, joka takerrut kirjoitusvirheisiin esim. pilkkuihin tarkenna ajatteluasi. Sitten otsikkoon. Kimi kai huolehtii omistaan ihan ilman ikäviä kommentteja.
|
|
13.11.07 20:12
joooooo (vierailija)
|
Räikkönen anna mummollesi rahaa
Onko sellaista sanaa olemassa suomenkielessä kuin oikeinkirjoitussäännöt. Minusta parempi olisi käyttää sanaa oikeinkirjoitetut säännöt. Onko tää maailman pisin suomalainen sana: maailmanmestarimaantiemoottoripyöräkilpailija.
Ps. kannustakaa Kimiä ja perhettä sillä se on hyvä asia.
|
|
15.11.07 22:05
Jari ja Suvi (vierailija)
|
Ei hyvänen aika
Antakaa itse mummoillenne rahaa. Kimin ei tarvitse mielestäni tehdä kaikkia asioitaan niin julkisesti ja nää iltapäivälehtien otsikot ovat täyttä sontaa.
|
|
16.11.07 14:22
jipsukka-69 (vierailija)
|
Miten tää nyt tällee =)
ei kärsi montaa egee kimin heittää mummalle jos meinaa että verottaja pysyy erossa ja kyl ite uskon että kaikki kimin lähipiirissä ketkä on fyffensä ansainnu niin myös on sen saama.. kaikki kateelliset vaa kirjottaa paskaa jos jollaki menee pikkusenkaa paremmin ku muilla suomessa pahimmat asioiden vääristeliät löytyvät juuri isojen lehtien toimituksesta miettikääpä sitä ja niin ku joku elämään kyllästyny jo huomaski ni en käytä pilkkuja enkä pisteitä saati muutakaan oikein kirjoitusta kuhan asia tulee selväksi eli moro..
|
|
18.11.07 11:10
Yvejhq (vierailija)
|
joooooo:Onko sellaista sanaa olemassa suomenkielessä kuin oikeinkirjoitussäännöt. Minusta parempi olisi käyttää sanaa oikeinkirjoitetut säännöt. Onko tää maailman pisin suomalainen sana: maailmanmestarimaantiemoottoripyöräkilpailija.
Ps. kannustakaa Kimiä ja perhettä sillä se on hyvä asia.
Ja miksei "oikeinkirjoitussäännöt" voisi olla sana? Mistä näitä idiootteja sikiää? En edes löydä mitään syytä, miksei se voisi olla sana. Ihan normaali sana, ei mitään outoa.
Ja tuo sana ei ole lähelläkään suomen pisintä.
Ihan itsekö sanan kekseit, kun täytyi tulla tänne leijumaan? Se oikea pisin sana on muistaakseni joku kaksi kertaa pidempi, joten aivotyöskentelysi ei nyt oikein vakuuttanut.
Ja joo, tuo kekkonen.p on ihan pihalla. Ei tuon ikäisiä pitäisi edes päästää nettiin, niin kaikki olisivat iloisia.
Ja joku vielä väläytti, että kaveri olisi ulkomaalainen. Ulkomailla ei sitten käytetä pilkkua vai?
|
|
|